Meny
Meny

VI HAR LANSERT KLIKK & HENT!

Kundeservice

Informasjon om Klikk & Hent

Klikk & Hent – En effektiv måte for deg å handle på!

Vi vet at det ofte kan oppleves stressende å handle, spesielt i en hektisk hverdag. Derfor ønsker vi å gjøre handlingen enklere og raskere for våre kunder. Vi har lansert Klikk & Hent, så nå slipper du bomturer!

Du reserverer varen på www.follestad.no ved å velge alternativet ”Klikk & Hent”, og så ”Reserver” for ønsket butikk. Etter kort tid (maks 2 timer) vil du motta en sms og en e-post fra oss med bekreftelse på at varen din kan hentes. Du går da direkte til kassen i butikk, og viser hentemeldingen din for å hente ut varen. Enklere kan ikke shopping gjøres, mener vi

NB! Vær oppmerksom på at din adresse er riktig når du bestiller og at postkassen din er merket med ditt navn. Noen ganger hender det at vi får pakker sendt i retur grunnet ukjent adresse, og det ønsker vi ikke skal skje med deg.

Ofte Stilte Spørsmål om Klikk & Hent!

NÅR KAN JEG HENTE VAREN MIN?

Når varen er klar for henting i butikken vil du etter maks 2 timer innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS og en e-psot med en bekreftelse på at varen er reservert, og et ordrenummer.

KAN JEG RESERVERE FLERE VARER?

Ønsker du å reservere flere varer må du legge inn flere ”Klikk & Hent” reservasjoner. Dette er fordi alle våre butikker ikke har likt vareutvalg.

KAN JEG SVARE PÅ SMS MELDINGEN FRA DERE?

Det er dessverre ikke mulig å svare på SMS meldingen du mottar fra oss. Du kan bruke linken i meldingen fra oss til å kontakte butikken direkte. Du kontakter da butikken du har reservert varen hos.

HVA MÅ JEG HA MED NÅR JEG HENTER VAREN?

Butikkpersonalet hos våre butikker trenger ditt navn, mobilnummer eller ordre/referansenummer for å kunne finne riktig reservasjon.

HVOR FORT MÅ JEG HENTE VAREN?

Du vil motta en SMS innen 2 timer innenfor butikkens åpningstid. Varen holdes av i 24 timer etter at du har mottatt SMS med ordre/referansenummer. Etter  dette vil varen bli lagt tilbake i butikken. Ønsker du å holde av varen lenger må du kontakte butikken du har reservert varen hos å høre om dette er mulig. Kontaktinformasjon til butikken finner du blant annet i ordrebekreftelsen du har mottatt fra oss pr. e-post.

HVOR I BUTIKKEN KAN JEG HENTE VAREN?

Henvend deg i kassen eller ta kontakt med betjeningen i butikk for hjelp.

KOSTER DET EKSTRA Å RESERVERE EN VARE?

Tjenesten ”Klikk & Hent” er helt gratis å bruke. Du betaler kun for varen du velger å kjøpe.

HVILKE VARER KAN BESTILLES TIL HENTING I BUTIKK?

De varer som har en knapp med ”Klikk & Hent” på www.follestad.no kan reserveres. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av til andre kunder selv om den kna reserveres på nett. Vi tar forbehold om andre lagerendringer. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg.

HVILKEN PRIS MÅ JEG BETALE?

Prisen i vår nettbutikk er gjeldende, også i butikk.

MÅ JEG GI BESKJED HVIS JEG IKKE KAN ELLER ØNSKER Å HENTE VAREN?

Det er ikke nødvendig å gi beskjed til butikken i slike tilfeller. Varen vil bli lagt tilbake i butikken etter 24 timer.

HVILKE BUTIKKER KAN JEG HENTE VAREN I?

Det er kun butikker med ”Reserver” knappen synlig i nettbutikken som kan benyttes. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av eller solgt til andre selv om den kan reserveres på nett. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg. Ønsker du å hente varen i en annen butikk, kan du gjerne butikken direkte.

KAN NOEN ANDRE HENTE VAREN?

Ja, men av praktiske hensyn bør vedkommende som henter varen ha SMS meldingen som vi har sendt ut.

KAN JEG DRA TIL BUTIKK FØR JEG MOTTAR EN SMS?

Du er velkommen til våre butikker når som helst, men varen vil kanskje ikke være lagt til side når du ankommer butikken. Henvend deg i kassen eller hos betjeningen i butikken for hjelp.

HVOR KAN JEG FÅ YTTERLIGERE HJELP?

Vårt kundesenter hjelper deg gjerne med det du måtte lure på.
Du kan besøke vårt kundesenter her.