Meny
Meny

Stressende hverdag med liten tid til å shoppe? Vi har lansert Klikk & Hent, så du kan supplere garderoben enklere og raskere, uansett hvor du er!


Slik gjør du:


Du reserverer varen i vår nettbutikk ved å velge alternativet ”Klikk & Hent”, og så ”Reserver” for ønsket butikk. Etter kort tid vil du motta en SMS og en E-post med bekreftelse på at varen din kan hentes. Gå direkte til kassen i butikk, og vis hentemeldingen, så henter vi varen til deg. Varen holdes av til deg i 24 timer etter reservasjon. Enklere kan ikke shopping gjøres, mener vi!

1. Velg vare

Ta turen innom nettbutikken vår og finn det du har lyst på. Husk å velge størrelse før du går videre.

2. Klikk

Reserver varen i ønsket butikk. Du vil få en hentemelding innen 2 timer, innenfor butikkens åpningstid.

3. Hent

Gå innom butikken og hent varen din. Du kan henvende deg rett i kassen. Varen betales når du henter i butikk.

Bestilling helt uten binding


Du trenger ikke gi beskjed til butikken om du plutselig ombestemmer deg. Varen blir uansett lagt tilbake i butikken etter det har gått 24 timer.

Vil du bestille mer enn en vare?


Du kan kun reservere en vare per bestilling. Dersom du ønsker å bestille flere varer legger du bare inn flere ”Klikk & Hent”- reservasjoner, så fikser vi det. Da betaler du bare bestillingene samlet når du henter i butikk.


Mest stilte spørsmål om Klikk & Hent


Når kan jeg hente varen min?

Når varen er klar for henting i butikken vil du etter maks 2 timer innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS og en e-psot med en bekreftelse på at varen er reservert, og et ordrenummer.

Kan jeg reservere flere varer?

Ønsker du å reservere flere varer må du legge inn flere ”Klikk & Hent” reservasjoner. Dette er fordi alle våre butikker ikke har likt vareutvalg.

Kan jeg svare på sms meldingen fra dere?

Det er dessverre ikke mulig å svare på SMS meldingen du mottar fra oss. Du kan bruke linken i meldingen fra oss til å kontakte butikken direkte. Du kontakter da butikken du har reservert varen hos.

Hva må jeg ha med når jeg henter min ordre?

Butikkpersonalet hos våre butikker trenger ditt navn, mobilnummer eller ordre/referansenummer for å kunne finne riktig reservasjon.

Hvor fort må jeg hente min ordre?

Du vil motta en SMS innen 2 timer innenfor butikkens åpningstid. Varen holdes av i 24 timer etter at du har mottatt SMS med ordre/referansenummer. Etter  dette vil varen bli lagt tilbake i butikken. Ønsker du å holde av varen lenger må du kontakte butikken du har reservert varen hos å høre om dette er mulig. Kontaktinformasjon til butikken finner du blant annet i ordrebekreftelsen du har mottatt fra oss pr. e-post.

Hvor i butikken kan jeg få utlevert min ordre?

Henvend deg i kassen eller ta kontakt med betjeningen i butikk for hjelp.

Koster det ekstra å reservere en vare?

Tjenesten ”Klikk & Hent” er helt gratis å bruke. Du betaler kun for varen du velger å kjøpe.

Hvilke varer kan bestilles til henting i butikk?

De varer som har en knapp med ”Klikk & Hent” på www.follestad.no kan reserveres. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av til andre kunder selv om den kna reserveres på nett. Vi tar forbehold om andre lagerendringer. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg.

Hvilken pris må jeg betale?

Prisen i vår nettbutikk er gjeldende, også i butikk.

Må jeg gi beskjed hvis ikke jeg kan hente varen?

Det er ikke nødvendig å gi beskjed til butikken i slike tilfeller. Varen vil bli lagt tilbake i butikken etter 24 timer.

Hvilke butikker kan jeg hente varer i?

Det er kun butikker med ”Reserver” knappen synlig i nettbutikken som kan benyttes. Det er også en forutsetning at butikken har varen tilgjengelig. Forskjellige forhold kan gjøre at varen allerede er holdt av eller solgt til andre selv om den kan reserveres på nett. Det er derfor viktig at du venter på SMS fra butikken før du kan være sikker på at varen holdes av til deg. Ønsker du å hente varen i en annen butikk, kan du gjerne butikken direkte.

Kan noen andre hente min ordre?

Ja, men av praktiske hensyn bør vedkommende som henter varen ha SMS meldingen som vi har sendt ut.

Kan jeg dra til butikken før jeg mottar en sms fra dere?

Du er velkommen til våre butikker når som helst, men varen vil kanskje ikke være lagt til side når du ankommer butikken. Henvend deg i kassen eller hos betjeningen i butikken for hjelp.

Kontaktinformasjon

Hvis du har spørsmål, ta kontakt med oss via:

Post: Follestad Trend AS, Akersgata 28, 0158 Oslo

Telefon: 48 88 92 22

E-post: kundeservice@follestad.com

Web: https://www.follestad.no/