Fri frakt over 1000 kr
Hurtig levering
14 dagers returrett
Fri frakt over 1000kr og 14 dagers returrett

Du har ingen produkter i handlekurven.

Kontakt oss

Dersom du lurer på noe, så send oss gjerne en mail på [email protected]

Alle henvendelser besvares innen 48 timer på hverdager.

FAQ

Ofte stilte spørsmål

Du kan enten returnere ordren din i en av våre butikker, eller så kan du returnere via post. For å returnere via post så må du scanne QR-koden som står på retur-arket som følger med i forsendelsen din.

Se mer informasjon om retur her: https://www.follestad.no/angrerett-og-reklamasjon/

Send oss en henvendelse på [email protected] hvor du nevner returnert(e) vare(r) og i hvilken butikk det er returnert, så kontakter vi deg.

Alle varer som er kjøpt på nett, ordinære eller salgsvarer, kan alltids returneres mot 14 dagers angrerett.

Vi tilbyr henting i butikken vår i Bogstadveien. Det er også alltid mulig å reservere varer på nett, og hente gjennom Klikk & Hent. Dette tilbyr vi i alle våre forretninger. Da betaler du i butikken når du henter varene.

Du mottar først en ordrebekreftelse. Når vi er ferdig med å behandle og pakke din ordre, vil du motta en mail med beskjed om dette. Dette er din hentemelding, og du kan komme så fort du har mottatt denne. Vi ber om at ordre hentes ved første anledning.

Vi ser da helst at du tar kontakt med oss på [email protected], slik at vi kan kansellere din ordre, og du kan legge inn ny og korrekt ordre.

Ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi se om vi får hjulpet deg. Dersom ordren ikke er ferdigbehandlet går dette som regel fint. Er ordren ferdig behandlet og i postgangen så vil det ikke være mulig.

Du kan se status på din ordre på Min Side, men du mottar også en mail fra oss så fort din ordre er ferdig behandlet og klar til å sendes. Du mottar også sporingslink i den mailen.

Når du mottar mail om at ordren din er ferdigbehandlet, så ligger det ved en sporingslink der.

Dersom du har betalt med Vipps, så vil det stå «På vent» frem til vi fullfører ordren din, og trekker beløpet. Først da fullføres transaksjonen.

Så fort vi har mottatt og behandlet din retur, vil du motta en mail fra oss om dette. Fra da, tar det 1-3 virkedager, før pengene er tilbake på konto.

Hvis kjøpet ditt ikke godkjennes når du har valgt å betale med faktura, kan det skyldes flere forskjellige årsaker:

  1. Du må ha fylt 18 år for å betale med faktura.
  2. Adressen du har oppgitt er feil; ved betaling med faktura må adresse stemme overens med den som er registrert i Folkeregisteret.
  3. Du har oppgitt feil personnummer. Dette må også stemme overens med Folkeregisteret.
  4. Du har overskredet det maksimale beløpet for betaling med faktura. Hvis du vil vite hva som er ditt maksimale beløp. kan du kontakte Klarna på 21 02 89 91.
  5. Klarna godkjenner ikke kreditten din.

Kontaktinformasjon

Post: Follestad Trend AS, Prinsens gate 10, 0153 Oslo

E-post: [email protected]

Web: https://www.follestad.no/

Bedriftskunde? Send en e-post til [email protected]